Trädgårdsfoton

Min pappa och hans fru har en väldigt fin trädgård. Jag har länge velat fota alla fina blommor, tomtar och djur som finns bland alla växter.



Den lilla fontänen vid uteplatsen. Pappa har målat den själv.



"Två tomtar gick vilse i skogen. Så hörde de sin kompis spela flöjt och följde ljudet".



Den här lampan tar in solljus under dagen och lyser sen på natten.



Tuppen med sina kycklingar.



En fin blomma i en av pappas många rabatter.



Pappa i egen hög person.



Mycket fint.



Sådana här har jag plockat många i mina dar.



Tjusigt träd.



Hörnet vid huvudingången till huset.



Denna katt välkomnar mig varje gång jag kommer och hälsar på.



En höna i det gröna.


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0