Naglar, motion och Pirat-abstinens

Den här veckan har jag gjort en sak som jag aldrig gjort förut. Jag har klistrat på lösnaglar. Det är inte alls typiskt mig att göra en sådan fåfäng sak men jag har en god anledning till detta spektakel; låtsasnaglarna har fått mig att sluta bita på mina riktiga naglar - eftersom de inte längre är synliga. Det händer ju också att även biter på skinnet precis vid naglarna, men det har jag nästan inte gjort alls nu sen lösnaglarna kom på. Så är plastnaglarna rätt snygga också så hoppas de sitter på ett tag till.

Jag har börjat röra på mig lite mer också. Förutom att jag cyklar till och från jobbet varje dag så står jag i 20 minuter på mammas crosstrainer några dagar i veckan. Det blir även lite situps och liknande fysövningar lite då och då. Inte nog med det - jag äter nyttigt också! Jag kanske kan gå ett kilo eller två, det skulle behövas.

I måndags glömde jag helt bort vilket datum det var. Det var nämligen den 6 juli vilket innebar att jag och Robert hade månadsdag. Ett år och fem månader har vi varit tillsammans nu och det känns hur bra som helst. Något som däremot är hemskt är att jag inte träffat min älskling på snart två veckor, fast det känns som mycket mer. Hoppas vi ses i helgen för jag har Pirat-abstinens!


Ett år och fem månader <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0