Cool-lugn

Klockan var tio och det var dags för frukost; mackor och juice framför dn.se. Klockan blev 11.21 och det var dags att gå ut till bussen som skulle ta oss till stan och busstationen. Robert fick inte ta med cykeln på bussen så han blev arg, men inte lika arg som när han kom på att han glömt bussbiljetten till Värnamo hemma på Norrstrand.

Jag var cool-lugn (vilket jag i vanliga fall inte alls hade varit, men jag käkar 30 days just nu och de har verkligen en positiv verkan på mina nerver) och kom med några förslag: "Hmm, du kanske hinner hem och tillbaka igen, eller nej det går inte för bussen går om 20 minuter. Hmm.. ring Hamid och be honom komma med biljetten. Nehe okej..."

Det slutade i alla fall med
att Robert fick köpa en ny biljett till Värnamo. Sen gosade vi hela vägen till Skövde där jag klev av och blev hämtad av mamma. Jag hann få i mig lite lunch sen va de iväg i väldig fart till Coop. Jag var verkligen jättetrött och kunde ha somnat stående men jag bet ihop.

Kvällen tillbringades med Sofia, Johan, Alex och Sara. Vi njöt av en flera timmars lång fika tillsammans med mycket lustigheter och många skratt. I morgon ska vi fira Njomeza som har blivit så stor att hon får ta studenten. Synd att det ska regna men alla kan väl inte ha lika tur som de lyckostar som tog studenten 2007...

/C

Kommentarer
Postat av: David

Kör på SMS-biljett i fortsättningen. Det är bäst och mest praktiskt

2009-06-12 @ 16:20:36
URL: http://dhell.blogg.se/
Postat av: Mid

Men! Ni kunde ju ha ringt mig, det hade varit lugnt. Hoppas allt är bra annars, tack för tiden här :) Kram.

2009-06-12 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0