Jag ber om ursäkt för detta inlägg...

... men jag anser att nedanstående är lite av ett allmänintresse och därför känner jag mig skyldig att dela med mig av denna information.

Min mage har lagt av helt.
Den är både svullen och spänd, inte så konstigt med allt där inne som vill komma ut. På något sätt har jag kommit åt av-knappen och nu gäller det bara att sätta igång maskineriet igen. Eftersom apoteket var stängt i dag ringde jag mamma för lite goda råd i form av huskurer. Hon slog genast upp några produkter i någon bok (som jag också måste skaffa mig!) och följande skrevs ner på handlarlistan:

Plommon
Torkade aprikoser
Surkål
Äppel-cider-vinäger (som ska blandas med vatten för att över huvud taget kunna drickas)
Kycklingkorv köpte jag bara för att jag var sugen på det. Det finns få saker som jag tycker mindre om att stoppa i mig som griskorv.

Till frukost i dag vågade jag inte äta någonting. Jag var rädd för att magen skulle spricka. Så det fick bli min sista nutrilette som slank ner i min fullproppade mage. Efter det har jag bara ätit/druckit ovanstående produkter och tarmarna har faktiskt börjat arbeta igen. Sakta men säkert. Jag hoppas på morgondagen.

Det var väl ett mysigt, intressant inlägg om mina mat(o)vanor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att någon vågar prata om det :P

Hoppas du är bättre i magen. kram

2009-06-22 @ 21:50:23
Postat av: Carro

Jo då den är mycket bättre i dag :) Tack ska du ha!

2009-06-23 @ 00:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0