Sol, regn och vatten

Aftonbladet sa att vi skulle få uppehåll i morgon. Jag hoppas verkligen de har rätt för det här vädret är inte mycket att hänga i midsommarstången. I går va de 30 grader och sol, i dag är det regn och rusk. Det är väl kanske bra med tanke på alla de stackars växter som torkar ut under solen. Var så goda! Nu får ni lite vatten, men sen får det vara bra.

Nedrans tallkottar
att alla de kurser jag tänkte läsa i Skövde till hösten (om jag inte kommer in i Stockholm) har blivit inställda. Var är dagens ungdom påväg? Varför är inte fler intresserade av statsvetenskap, svenska eller internationell politik? Nu försvann min plan B och därför måste jag komma upp med en ny. Om jag inte kommer in i Stockholm så drar jag till Norge, sen världen!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0