Allt och lite till

I dag blev sista halvtimmen på jobbet precis som jag ville ha den; full av arbete. Sista halvtimmen blev därför aningen längre men jag fick allt gjort som jag skulle göra, plus lite till. Efter ett litet missöde med datorn blev jag tvungen att skriva om två grejer från skrapet, men vad vore livet utan utmaningar? (Inte särskilt utmanande).

Lite av min dag:


Jag lunchade med mig själv i parken vid SLA och passade på att läsa tidningen också.


Där ligger det - SLA-huset.


Middag. Sallad, svensk sushi (sill) och vatten med äppelcidervinäger.

Annars så träffade jag Johan efter jobbet. Vi tog var sin iste på Pims och pratade om ditten och datten. Efter det åkte vi upp till Simsjön och badade en stund, sen bildades orosmoln på himlen och vi åkte därifrån. För en stund sen fick jag reda på vad dessa orosmoln förde med sig: åska och regn. Mysigt. Det hade varit ännu mysigare om jag hade haft min älsklings Pirat här att hålla om. Saknar min Robert!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0