0600

Denna dagen startade 06.00. Jag tycker om att ha tid på mig på morgonen. Det är ofta mycket som ska göras: duscha, äta frukost, sminka sig, fixa håret och välja kläder. Sånt kan ta tid vill jag lova.

I dag började en ny delkurs, översättning. Ett fint, blått kompendium fick vi köpa fö 15 kronor också. De är så bra att ha de där kompendiumen! Jag visste inte hur jag skulle klara mig utan mitt blåa grammatik kompendium, vilken tur att det kunde ersättas av ett annat, dock ljusare-blå, kompendium.

Jag har börjat tänka lite på framtiden. La lite utbildningar i min "korg" på studera.nu i dag.
Tiden bara rinner iväg. Jag skulle vilja ha en gigantisk tillbringare som kunde fånga upp lite av allt som oftast bara rinner ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0