After Work / Biafra

Det blev after work i dag med Robert. Det var mysigt och gott. "Ät hur mycket du vill för 20 spänn" -  är ett bra motto. De lär tjäna rätt gött i baren hela kvällen i alla fall. Två stycken coca cola (med mycket is och en lime i vardera) kostar 52 spänn! Det är dyrt. Så lägger de i kikärtor i tacos-köttfärsen så att det ska fyllas ut med något (Robert som påpekade det). Hur ofta har man kikärtor i tacos? Robert är inte ett stort fan av kikärtor men han äter för glatta livet ändå, det är ju så billigt.

Som min pappa sa till mig och min bror
när vi var mindre och inte ville äta upp maten: "Tänk på barnen i Biafra som inte får någon mat alls!"
Jag tror att Biafra ligger i Afrika, eller så var det något som pappa hittade på. Måste kolla upp det där.

Nu ska jag ställa mig på badrumsmattan och utföra lite youtube-yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0