Dialoger med min älskling

Tänkte bara nämna två ärliga saker som min älskade Robert sagt till mig:

Första dialogen:
Robert följer med mig till Gina Tricot. Jag ska köpa tights. Jag tar fram ett par i storlek small.
Robert: Small?
Jag: Ja, medium töjer sig så mycket och blir för stora. Jag köper alltid small...
Robert: Det kanske är därför de alltid går sönder...

Andra dialogen:
Jag och Robert är på väg till Blue Moon Bar, after work står på schemat. Vi pratar om dittan och datten och tillslut, av någon anledning, kommer vi in på detta:
Robert: Du har bara bra sidor...
Jag: Men jag har ju humörssvängningar lite då och då...
Robert: ...alltså jag menar din kropp, inte din personlighet.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahahaha, klockrent!

2009-03-14 @ 20:46:19
URL: http://mmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0