Hoppas på G

Jag vill börja med att tacka David Hellsing för de fina kommentarerna i mitt förra inlägg. Tack.

Tentan gick bra faktiskt. Hoppas verkligen jag får godkänt. Klarar jag den här tentan ska jag publicera uppsatsen här på bloggen så ni får läsa, det lovar jag! Uppsatsen handlade om "varför dricker studenter så mycket alkohol". Vi fick tre ämnen att välja på och jag kände att det ämnet kunde jag relatera till (haha).

Robert har äntligen fått sin DJ-anläggning att fungera ordentligt. Nu är det bara ett litet irriterande pipljud som ska bort. Jag kommer att publicera en bild på helheten (Robert+DJ-anläggningen) när jag får tillålelse. Nu ska jag sitta och plugga till det där pipljudet. Tenta nummer två står för dörren och det är bara att bjuda på kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0