Klagande svenskar på semester

Läste precis den här artikeln på DN.se. Jag skäms över att vara svensk om det är så här vi framställs. Det här är pinsamt! Artikeln handlar om saker som svenskar klagat på under semestern.
Här är några smakprov:

"Stranden är för sandig"

Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, men placerades i ett rum med dubbelsäng. Jag håller er nu ansvariga för att jag är gravid, vilket inte skulle ha hänt om vi fått det rum vi bokat"

"Det är för många spanjorer. Receptionisten pratar spanska. Maten är spansk. För många utlänningar"
- Du själv är utlänning i ett främmande land, jisses vad tänker folk med!?

"Ingen talade om att havet var fullt av fisk. Barnen blev vettskrämda"

"Jag blev biten av en mygga - ingen talade om att de kunde bitas"

Som sagt, jag skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0