Molkomdag

Just nu sitter jag på Hamids rum i Molkom. Jag och Robert kom hit vid elva i morse. Det var nämligen öppet-hus här i dag men det var inte så mycket folk här. Det var fler förra året, kanske är för att det är en sån fruktansvärd lågkonjunktur just nu-ingen har råd att åka hit. Men vi har för farbror CSN betalar. Har träffat Milla och vi kommer ses igen i kväll förhoppningsvis. Hamid och Robert är på väg till Konsum nu, de ska köpa Odin (folköl). Själv har jag lite roliga cider samt hallonvin. Det luktar succé.

Drama eleverna i årskurs två hade premiär för sin uppsättning av Hamlet i dag. De var hur duktiga som helst; vilka starka karaktärer! Det var mycket ilska, vrede, blod, svet och tårar. Allt som behövs för att en föreställning ska bli lyckad. Jag kommer att lägga upp några bilder i morgon. Deras scenkläder passade verkligen till storyn.

För tillfället har jag inte så mycket mer att tillägga. Jag hoppas på en lyckad kväll. Kanske ska sminka mig och göra iordning håret...

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0