MVG helg

Den här helgen har varit så himla bra! Fredagen tillbringades i Molkom. Jag, Robert, Hamid och Toni hade lite förfest i bastun sen va kalaset i full gång. Jag hade hittat ett nytt, billigt vin på systemet med smultronsmak-15 procent. Detta drickande resulterade att jag blev askalas och gjorde massa galet. Jag, Robert, Hamid, Emmy och Patrik slaktade en julbock (gjord av hö). Hela vardagsrummet såg ut som ett slagfält när vi var klara med det. Galet var ordet. Kvällen slutade med att jag, Patrik och Hamid hade deeptalk om allt mellan himmel och jord.

I går var det fest igen! Ash och Tuva var värdar. Vi spelade fylle bridge och sjöng singstar hela kvällen. Min hals är lite öm i dag faktiskt... David Hellsing var på besök från Örebro så det blev ett kärt återseende. Självklart tog han ton till Oasis "wonderwall"-med gitarren i högsta hugg.
"Efterfest" hos Caraten, sovdags vid halv fyra. Dagen efter hade vi pizzamys.

I dag när jag och Robert skulle vinka av Hellsing
så träffade vi på Fredrik. Han hade precis kommit hem till Värmland efter ett sportlov i Västra Götaland, Skara närmare bestämt. Även det blev ett kärt återseende med kramar och leenden.

Party Party helt enkelt! Vad vore livet utan vänner? Tack för en jättebra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0