Youtube-yoga

I går kom jag på en jättesmart grej. I stället för att betala massa pengar för att gå på yoga, så kollar jag upp vad youtube har att erbjuda i yoga-väg. Det fanns en hel del faktiskt. En brud från New York som visar hur man bränner fett på bästa sätt när man utövar yoga. Blev faktiskt ganska svettig. Det är något som jag kommer att fortsätta med i alla fall- youtube-yoga!!

I morse flög jag upp i sängen och plumsade ner i simbassängen några minuter senare. Hemskt hurtig jag har varit de här två dagarna. Hoppas det håller i sig.

Nu ska jag iväg och fika med Linnea. Jag tror att hon har massa spännande saker att berätta efter gårdagens bravader (hoha).

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0