Allt ordar sig till slut

Klockan är just nu 10:59. Jag har redan hunnit med en joggingrunda, ätit frukost och kollat nyheterna. Just nu så fick jag även reda på att jag fick G på min översättningstenta - va skönt att slippa göra om den! Solen skiner och jag ska läsa bok hela dagen, nästan.

I går ringde chefredaktören Måns till mig. Han erbjöd mig jobb på SLA hela sommaren och självklart tackade jag ja! Det innebär dock att jag inte blir sambo med Linnéa i Norge som vi planerat. Jag kände mig som en riktig svikare och insisterade på att bjuda henne på fika. Så lite mys i solen blir det framåt eftermiddagen.

På ett sätt känns det skönt att jag hamnar i Skövde till sommaren. Det kommer bli bra, allt ordnar sig till slut!

/C

Kommentarer
Postat av: Mid

Grattis till jobbet Carro!! :) Du glömde dina brillor här. Så du och piraten får komma hit o hämta dem någon helg snart igen tycker jag ;)

2009-05-14 @ 00:50:54
Postat av: Alexandra

ååh grattis :D tillbaks på SLA då ;) drick mycket ur automaten åt mig med! haha! Pusss och kram

2009-05-17 @ 08:41:42
URL: http://aleexo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ååh grattis :D tillbaks på SLA då ;) drick mycket ur automaten åt mig med! haha! Pusss och kram

2009-05-17 @ 08:42:45
URL: http://aleexo.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack tack :)

2009-05-17 @ 15:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0