Avbelastar

Som sagt: Budweiser. I kväll blir det kalasande. Linnéa fyller 21 och vi coola brudar i klassen ska ut och ta en drink. Efter det går jag nog på fest. Men det får bli lugnt för mig i dag. I morgon åker jag hem till Skövde en sväng och firar lillbrorsan. 18 år är han nu så det blir ännu mer kalasande i Skövde! som vanligt har jag med mig alldeles för mycket grejer hem till mamma men jag tänkte avbelasta mig lite. Jag flyttar från Karlstad snart och det är smart att avbelasta så att jag inte har lika mycket att packa när jag flyttar härifrån.

Annars så håller jag på att ta mig igenom Fredrik Strages "mikrofånkåt". Jävligt bra bok, läs den!

/C

Kommentarer
Postat av: Mid

Öl och MSN, bra combo ;) bra förfest :P

2009-05-28 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0