Ett pretto inlägg

Jag håller på att skriva en novell. Det var väldigt längesen jag skrev något liknande. Senaste gången var i slutet av gymnasiet. Jag har liksom tappat det där sättet att skriva och det är synd för jag behöver lära mig att måla mer med orden. Denna novell får gärna bli den sämsta novellen i världshistorien, mig kvittar det. Huvudsaken är att jag skriver den, att den blir klar. Jag måste bevisa för mig själv att jag fortfarande kan.

I övrigt har jag en litteraturuppsats att skriva, en karaktär att öva in inför redovisningen på måndag och massa annat skoj. En sak i taget. Just nu har jag filmkväll med Robert. I filmen ösregnar det men i mitt hjärta är det solsken.

Smörsångaren sjunger för full hals i kylskåpet.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0