Gamla kapitel

Efter en Budweiser fick jag lite fnurr i hjärnan. Jag hängde runt lite på facebook och råkade komma fram till en bild på en gammal "bekant", om man nu kan kalla personen så. Vi har känt varandra väldigt bra, det hände till och med att vi pratade i telefon varje dag sent in på natten. Men jag kan inte adda denna person på facebook, det går bara inte. Det finns ju sånna människor i mitt liv, och säkert i era också för den delen, som jag bara inte kan bli vän med på communities här på internet. Det GÅR bara INTE! För jag har lagt dessa personer kommer alltid att lurpassa längst in i min hjärna och irritera mig, göra mig lite ledsen kanske. De är sånna där kapitel som jag för länge sedan lusläste, kunde utantill, analyserade sönder och så blev det alltid som det blev. Det blir det ju alltid. Tur att folk på facebook inte vet att jag är runt och snokar.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0