Levande gummiband

I dag har jag en riktig Carro dag. En dag helt för mig själv, ingen skola, ingen stress. Det enda som skulle kunna vara stressande är att jag ska ha läst ut en bok tills på torsdag, men jag är på sidan 102 av 264 så jag är inte orolig. Dagen började med att jag gick upp, kokade kaffe, åt knäckebröd och yoghurt med flingor samtidigt som jag började läsa i "Kindred". Det är så typiskt mig att inte kunna göra bara en sak åt gången.

När jag hade läst i cirka en timme bestämde jag mig för att yoga lite. Stressa ner, komma till insikt med mig själv och bara vara i nuet.För mig är det lättare sagt än gjort men jag tycker att jag lyckades ganska bra. Jag har ju börjat springa lite igen så min kropp var väldigt stel men nu är jag som ett levande gummiband igen.

Att yoga i lite mer än en halvtimme är jobbigare än vad man kan tro. Så nu ska jag in i duschen och efter det blir det lunch. I dag blir det nog cornsallad. Anteckna.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0