Solen kvittrar

Solen skiner och fåglarna kvittrar denna fredag i Skövde. Jag anlände till min hemstad i går, bakfull och hängig men mamma fick fart på mig igen. Vi lagade mat, slängde ihop två cheesecake och efter det gick vi ut på en lång promenad. Efter det somnade jag som en prinsessa.

I dag hade jag ett möte på SLA som gick väldigt bra. Vi pratade lite om vad jag kommer att jobba med i sommar och jag hälsade på några av de anställda. De är mycket trevliga på Skövdes lokaltidning må jag säga. Jag kommer nog trivas jättebra där.

Jag hann även med en dejt med Therése och Tobbe på stan. Vi lunchade och hade det mysigt. En gammal klasskamrat vid namn Victor kom förbi en sväng också och hälsade, mycket trevligt. Nu ska jag ut i solen igen och fortsätta läsa i "mikrofonkåt". I kväll bjuder jag brorsan på bio! Här ska det kalasas hela helgen.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0