Jag blev inte bedragen av experter

I höstas köpte jag min älskade systemkamera från nätförsäljningsföretaget Kameraexperten. I höstas anklagades även grundarna av Kameraexperten för bedrägeri. Ungefär vid samma tidpunkt som jag gick och hämtade min systemkamera på Coop här i Karlstad, slutade de på Kameraexperten att leverera sina varor. Det innebär att jag kan ha varit en av de sista som faktiskt fick det jag betalade dem för att få. Lite läskigt faktiskt, men ibland ska man ha tur. De båda grundarna är nu åtalade för grovt bedrägeri.

Jag riktar blicken mot översta hyllan i min bokhylla, ser min systemkamera och jag måste säga att jag är nöjd med mitt köp. Jag minns inte på rak arm vad jag betalade för den men den var i alla fall mycket billigare än i butikerna. Tydligen var inte alla lika nöjda med sina köp som jag. Trodde kameraexperterna verkligen att de skulle komma undan med att bara sluta leverera? Sätt dit dem bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0