Vad har hänt med Luuk?

Uppdatering:
Jag får be om ursäkt, det var inte Kristian Luuk i går som medverkade i Söndagsparty. Det var tydligen hans bror Martin. Men ruskigt lika är de ändå. Förlåt hoppas att ingen tog illa upp.

/C
-----------------------------------------

I dag är det Söndagsparty!
Jag sitter och tittar på Filip, Fredrik och deras onödigt långa slipsar. Killinggänget har precis sagt sitt och jag tänker: "Vad har hänt med Kristian Luuk?" Han ser ju anorektisk ut och inte blev det bättre av att sminket hade gett honom svarta skuggor under ögonen. Kanske är det för att Luuks skägg numera är ett minne blott som jag hade så svårt att känna igen honom. Han såg så liten och försvarslös ut i soffan bredvid Henrik Schyffert. Kanske har det blivit för många sena kvällar för Luuk...

I morgon ska jag försöka få tag en bild på Luuk från kvällens Söndagsparty och jämföra med en bild på honom från 1990-talet. Det är galet stor skillnad.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0