Yes!

Äntligen! Nu är min wordlist inlämnad och jag hoppas att de där högskolepoängen ska rulla in i morgon. I morgon har jag även redovisning tillsammans med några klasskamrater. Oj, oj, oj vilken redovisning det ska bli. Vi ska ha ett gen-rep om en timme, känns bra, vi är så seriösa så detta blir bra.

Efter i morgon är det inte alls mycket kvar i skolan. Lektion på onsdag då en sista bok ska analyseras, en litteraturuppsats som ska bli klar och ett voc/mct-test. Snart är det över. Snart är mitt äventyr i Värmland över och det är lite sorgligt. Jag gillar Värmland, det är mysigt här. Kanske kommer tillbaka någon gång i framtiden, vem vet. Men men... det är inte riktigt slut än, men om ungefär en månad så är Värmlandsäventyret ett minne blott. Ett mycket fint minne må jag säga.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0