Hemma igen

Nu är vi hemma i Södertälje igen. Jag och Robert var i Skövde från förra torsdagen till i söndags. Då åkte vi till Göteborg och stannade där tills i dag. Som jag berättade i förra inlägget blev min bror påkörd av en bil förra onsdagen och vi tvekade inte en sekund när vi åkte från Södetälje. Jag ville framför allt finnas där och stötta både min bror och resten av min familj.

Den senaste veckan har vi alltså varit i Göteborg. Min lillebror opererades i fredags och allt gick hur bra som helst. Det är helt otroligt att han har blivit så bra på så kort tid.

När något sånt här händer känner man sig så himla maktlös.
Jag kunde inte göra mer än att vara där, hålla min brors hand och visa att jag finns här för honom och min familj. Det hade känts fruktansvärt fel om jag och Robert inte åkt ner till dem.

Nu är min lillebror pigg och glad igen och då är jag också det!

/C

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh vad skönt att det gick så pass bra med din bror! Hoppas vi ses snart, söta Carro o Pirat!

2009-11-17 @ 12:09:37
URL: http://systerkitty.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja verkligen! Och nu har han fått komma hem till och med :) Fint rim du fick till där på slutet :D We'll se you around ;)

2009-11-17 @ 15:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0