Kaffe Cool



De senaste två dagarna har jag och min klasskamrat Joakim pluggat inför tentan. Vi har plöjt oss igenom kommunboken och vi började lite smått med den andra politikboken. Det är så man ska tillbringa sina lediga dagar från skola - plugga effektivt!

När jag kom hem var hjärnan inställd på "viloläge"
och jag blev lite sugen på kaffe. Inte för att det piggar upp så himla mycket längre, utan för att det är så himla gott.

I morgon ska vi gå igenom kommunartiklarna. Hoppas läraren är nöjd med min, jag är det i alla fall.

Tjo!

/C

Kommentarer
Postat av: Mila

Nej, visst har kaffe tappat sin effekt. Jag älskar fortfarande kaffe, tycker det är skitgott & kan verkligen inte vara utan de. Då är hela jag förstörd. Men jag blir inte längre pigg av de, har inte blivit de på några år nu.. Kan dricka kaffe på kvällen & somna gott strax därefter.. För mkt kaffe så att man har blivit immun?

2009-11-18 @ 21:43:49
URL: http://mmilla.blogg.se/
Postat av: David

Nödvändigt att göra mig sugen på kaffe nu. Ja, jag blir fortfarande pigg utav det. Nåja, jag kan ladda kaffebryggaren nu så det bara blir att slå på den i morgon när jag vaknar. Då besparar jag mig tid och energi och det är fan viktigt på morgonen.

2009-11-19 @ 00:52:40
Postat av: Carro

Aw... dalmasen och dalkullan :D Hej på er :) Jag lärde mig att dricka kaffe i Molkom och det håller allt i sig. Fast inget gick upp mot min "Kaffe Carro Special" med en sked oboy i..



David: Njut av det så länge det varar!

Milla: Jag tror vi är immuna.. om jag har blivit det så har du nog varit det ett tag :D

2009-11-20 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0