Svett

Kom precis hem från ett mycket svettigt spinningpass. Det var verkligen skönt att ta ut sig riktigt ordentligt! Ledaren var hur bra som helst och peppade oss allihopa till max. Benmuskler har jag så det räcker och blir över, det mesta sitter faktiskt i huvudet. Vill man så orkar man!

Så har jag även fixat så att jag
kan börja spela basket igen! Södertäljes motionslag är det som står på schemat och när jag kommit igång (om inte ryggen, foten eller knät säger ifrån igen...) så kanske jag kan jobba mig uppåt. SBBK:s damlag består av många unga brudar, men väldigt duktiga! Vet inte om jag har tid eller ork till att lägga ner så pass mycket tid till basketen just nu, men det är ju lite av en dröm att spela i en hög division. SBBK har även utvecklingslag som jag kanske kan jobba mig upp till... Vi får se. En dag i taget.

Pluggandet har också gått bra i dag. Blev nästan färdig med alla instuderingsfrågorna. Har kanske två stycken kvar som jag måste kolla lite extra på. Det känns som om jag kan greppa det här med riksdag, regering och kommun nu. Jag har tills på fredag på mig att plugga så den här tentan ska nog gå bra den också!

Over and out!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0