Jag kunde inte spräcka bubblan

Jag har vandrat runt i en migränbubbla hela dagen. Väldigt dålig tajming som vanligt. Vi hade redovisning i skolan och alla i min grupp redovisade sina granskningsuppgifter. Jag kände mig inte riktigt närvarande men jag gjorde så gott jag kunde. Vår redovisning blev helt okej och vi fick jättebra respons på arbetet. Det kändes bra så efter det kändes huvudet inte lika tungt.

Men nu sitter jag här, flera timmar senare, och har fortfarande spänningshuvudvärk. Illamåendet är helt borta men det är ingen idé att jag går ut och dricker öl (som de andra i klassen ska göra). Nu var det tänkt att jag skulle sitta på ett mysigt uteställe och dricka några kalla för att fira att denna delkursen är slut. Men min kropp ville inte så nu blir det myskväll hemma. Jag, Robert och spänningshuvudvärken.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0