K-stad

Om några timmar åker jag, min sambo och min combo till Karlstad. Jag har inte börjat packa än, det känns inte helt okej. Lägenheten ser fortfarande ut som ett bombnedslag. Jag sitter på golvet mot elementet (som förövrigt sattes på i går, inte en dag för sent) och bloggar. Om Robert kommer hem nu och hittar mig i den här röran kommer han få spader. Själv beter jag mig som ett ilsket ruter i dag vilket inte gör saken bättre.

En kopp kaffe till så är jag i prima skick igen.
Läs gärna mitt inlägg om tv4:s tittarombudsman som föreläste för oss journaliststudenter i går. Det var en mycket intressant föreläsning. Det är faktiskt det enda vi gjort i skolan denna veckan, lyssnat på föreläsningar. Det är mycket plugg och lite verkstad. Därför tog jag mig friheten att skriva en journalistisk text om Jannes föreläsning. Jag vill ju inte tappa skrivförmågan i allt de här teoretiska.

Trevlig helg, se upp en älg!

/C

Kommentarer
Postat av: Milla

Ååå, Karlstad! Vad ska ni dit o göra? Parta? Nyfiken i en strut :D

2009-10-02 @ 18:14:17
URL: http://mmilla.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja vi är här och träffar lite kompisar. Ska knäcka några kalla i kväll :) Det är ju Filmörnen här nu också så vi va dit en sväng (lägg märke till dal-målet:) och kollade läget :)

2009-10-03 @ 18:20:20
Postat av: Milla

Carro: Just ja, filmörnen. Mkt stolt över ditt försök till dalmål haha :D Hälsa alla. krams

2009-10-03 @ 20:17:15
URL: http://mmilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är nyfiken på hur det gått med flytten till Södertälje och hur det går för lilla Robert och dig där? :O Han är ju seg på att uppdatera sin blogg så man får inte veta något >.<

2009-10-06 @ 09:39:41
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Carro

Hej Sandra :D Va kul att du hittat hit :) Jag ska hälsa från Robert att han:



"har varit upptagen med manliga grejer och därför har jag inte haft tid att uppdatera bloggen" - så säger han.



Med andra ord: Han målar väggar, dammsuger golv och hittar soffbord och liknande saker åt oss. Snart är vi helt klara med inflytten. Det går bra för oss och vi trivs jättebra här i Södertälje :)

2009-10-06 @ 15:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0