Motivation vs kreativitet

Tentan kryper närmare och även motivationen. Yrkes/studievägledaren gav mig en spark i rätt riktning. Nu kommer jag se kurslitteraturen på ett annat sätt. Fast å andra sidan har jag fortfarande inte läst allt, men jag har en vecka kvar. Jag kan om jag vill, om jag vill kan jag.

I morgon är det fest. Det ser jag fram emot jättemycket. På dagen ska jag, min sambo och min kombo iväg och köpa tilltugg och annat gott att äta. I morgon blir det festrulle.

Det tråkigaste med att ha så mycket plugg är att jag får mindre tid till annat. Långpromenaderna med kameran i högsta hugg har prioriterats bort. Det är synd. Trots att kameran alltid är framme så har jag inte använt den på ett tag nu. Kreativiteten går på sparlåga med andra ord.

Nu har vi mys!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0