Tenta två - check!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade och kollade läget i mina vänners bloggar. Nu ska jag ta mig tid! Annars är allt som det ska; huvet upp å föttera ner som vi säger i Skövde. Mobilen vibrerar konstant och batteriet behövs laddas.

Jag kom precis hem från
min andra tenta för den här terminen. Det gick bra faktiskt. Däremot tycker jag att det var pinsamt lite frågor på tentan för att täcka upp så mycket kurslitteratur. Det är ju på tentorna som våra kunskaper blir betyg och har man då pluggat på "fel" grejer (saker som man tyckte verkade viktiga men som tydligen inte var det) resulterar det i ett lägre betyg.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Jag kunde mycket mer än vad frågorna täckte och det är ju bra för min egen bildning. Samtidigt känner jag att jag kanske inte hade behövt plugga hela dagen i går. Fast nu är jag lite klokare och kommer bli väldigt attraktiv när jag nu kompletterar mina praktiska erfarenheter med en massa teori. Det kommer att löna sig - det är jag säker på!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0