Bubblan fy

Dagens skola slutade med ett migränanfall. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig. I morgon ska jag på yoga igen för att mjuka upp min stela och framför allt spända kropp. Hoppas att migränen försvinner ett tag då. Jag tror att jag har haft migrän-känningar i snart en vecka nu för att det har varit så mycket i skolan. Och i dag fick jg reda på att det kommer ännu mer. Flera tegelstenar att ta sig igenom inför nästa tenta. Fy bubblan.

Jag och Robert har myskväll just nu.
En myskväll med tvätt, tv och plugg. Snart kommer vår combo Hamid hem och då blir det film. Vi har det bra här i vårt lilla minikollektiv. Jag, Robert och Hamid.

Nu ska jag kolla vad Milla har hittat på de senaste dagarna.

God kväll.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0