Garderobsågande

I morgon ska jag på yoga. Äntligen får jag sträcka ut min stela kropp. I fyra dagar har jag haft känning av migrän och jag är helt säker på att det beror på mina stela nackmuskler. Går jag omkring och "spänner" mig hela dagarna leder det till spänningshuvudvärk. Vanliga människor får vanlig huvudvärk - jag får migrän.

Det som är så bra med Sydpoolen
, badhuset här i Södertälje där Nautulus ligger, är att det finns sjukgymnastik-pass där man kan träna upp ryggen. Det är perfekt för mig. Nu ska jag bli riktigt fit!

Robert ska snart börja att såga i garderoben så vi får plats med sängen där den faktiskt ska stå. Det kommer underlätta så himla mycket. Nu kör han igång, vilken man jag har!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0