Färgglada tegelstenar

Studentlitteraturen är slängd åt sidan. Förlåt, hoppas det inte gjorde allt för ont. Jag orkar verkligen inte ta mig igenom den där rosa tegelstenen. Det är så himla många sidor att läsa att jag inte vet vad jag ska börja med. Den rosa eller den blå tegelstenen? Eller kanske den gula?

Robert är duktig och gör sina läxor, som ska vara inlämnade om tre timmar. Själv har jag ingen motivation till att plugga. I morgon ska vi däremot få lära oss att arbeta i programmet InDesign. Eftersom jag redan kan arbeta i det programmet så jag ska försöka redigera ihop min kamratintervju. Jag har tagit riktigt fina bilder på skolkamraten jag intervjuade. Nu gäller det att välja ut rätt bild som speglar henne på bästa sätt.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0