Frukostmys

Finns det någon roligare att äta frukost med än Robert Gustavsson? Denne Skövdes stolthet, må jag säga! Robert Gustavsson gästade nämligen morgonpasset i P3 i dag vid samma tidpunkt som jag åt frukost. Det var mysigt. Men nu är frukosten uppäten och det är dags för plugg igen.

I dag är det ju da'n före tenta-da´n! Sen ska jag till biblioteket och lämna tillbaka "vetenskapsteri för nybörjare", jag ska bara läsa lite till i den. Tror bestämt att jag tar en tripp till Pressbyrån och tar mig en kopp kaffe på Johans bekostnad. Tack igen :)

/C

Kommentarer
Postat av: milla

du hade ju kunnat fått vetenskapsteori för nybörjare av mig. har ju den, helt oanvänd..

2009-09-23 @ 19:15:23
URL: http://mmilla.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha jasså... förstår att den är oanvänd, den va riktigt dryg att ta sig igenom och INGET fastnade. Lånade den dock på bibblan så jag slapp betala för den :p

2009-09-23 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0