Så mycket böcker-så lite tid

Jag har jättemycket att blogga om. Det har hänt mycket intressant i världen de senaste dagarna. På grund av kilometervis av studentlitteratur har jag varit tvungen att lägga bloggandet åt sidan en stund. Ska verkligen försöka publicera några inlägg i dag om jag hinner. Annars kommer det upp i morgon istället.

Annars har jag och min älskade sambo det jättebra. Vi har satt oss till rätta här i Södertälje. Kanalen har vi precis utanför och ibland åker det förbi fruktansvärt stora båtar- det är verkligen häftigt.

/C

Kommentarer
Postat av: Alex

Vet du hur deprimerande det är att gå in på din blogg varje dag för att läsa om hur det går för min sötnöt där uppe i huvudstaden och sen se att du inte skrivit något?!

Så se nu till att börja skriva lite igen! Om inte för din egen skull, gör det för mig. Tänk på hur jag mår här i Sveriges håla/pärla!! Haha

Hoppas allt är bra. Saknar dig big time!

Många pussar och kramar

2009-09-08 @ 16:00:57
Postat av: Carro

2009-09-11 @ 22:05:34
URL: http://bunkertretre.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, vad rörd jag blir! Tack sötnos, jag ska skärpa mig. Hoppas du har det varmt och skönt i din blåa michelin-jacka :)

2009-09-11 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0