Tentada'n avklarad

Då var tentan avklarad. Den gick mycket bättre än jag hade trott. Däremot så insåg jag att jag har i alla fall ett fel, som ger fem färre poäng. Det kom en enda fråga från boken "Vetenskapsteori för nybörjare" och den kuggade jag helt på. Usch vad fel jag hade. Det är inte bra att blanda ihop vetenskapliga termer, men det gjorde jag så nu får jag stå mitt kast. Alla rätt utom fem är ändå helt okej. För allt annat blev ju helt korrekt... hoppas jag.

Nu ska jag vila lite.
Fick självklart migrän under tentan men som tur var så var jag redo med migräntabletterna. Ingen migrän nu men ack så seg jag är. Det blir en powernap helt enkelt. Jag hoppas att jag mår prima i kväll så jag kan hänga med klassen ut på några förfriskningar.

En gigantisk båt åker förbi mitt fönster.

/C

Kommentarer
Postat av: Milla

Bra jobbat Carro! Det gick säkert bra! Stor kram

2009-09-25 @ 02:47:36
URL: http://mmilla.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket! :)

2009-09-25 @ 12:07:56
Postat av: Alex

Du är så duktig Carro. Oroa dig inte, du kommer kick some ass där borta ;) Miss u

2009-09-25 @ 13:33:48
Postat av: Carro

Tack Alex! Saknar dig också. Kommer till Skövde om några veckor. Då ses vi ;)

2009-09-26 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0