090916

Vår råtta tycker att broccoli smakar bäst bakom tv:n. Det måste han göra eftersom han envisas med att sätta sig där varje gång vi matar honom.

Annars så mår jag jättekonstigt just nu. Jag är så fruktansvärt trött och huvudet värker. Med andra ord är migränen påväg likt ett brev på posten. Jag förstår inte varför... Nu har jag faktiskt tagit hand om mig själv. Jag har ätit och sovit ordentligt och hormonperioden är över och än är jag inte stressad över att jag har tenta nästa vecka. Däremot att föregående mening blev sådär fruktansvärt lång; det kan man med all säkerhet få huvudvärk av. Förlåt.

Nu ska jag svälja min sista migräntablett. Tur att det finns fler som väntar på mig på apoteket...

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0