Dopparedagen

Nu är det inte mycket kvar att göra på hemtentan. Bara jag kunde stänga av days of our lives så att jag kan komma igång någon gång. Det är helt otroligt att ett så dåligt program kan vara så fängslande... Kommer den söta lilla tjejen åka i fängelse eller kommer hon gå fri och förstöra sin pappas äktenskap? Många frågor, utdragna svar.

Robert har varit så duktig och städat hela lägenheten och fixat med draperier vid sängen. Vad har jag gjort? Klagat över att jag har så mycket plugg.. men till hösten blir det ändring på det! Då börjar jag på en folkhögskoleutbildning. Jag tänkte bli riktigt duktig på grafisk design, layout och allt som hör där till. Så kommer jag också att läsa foto och få nya tips och lära mig massa trix! På skolan har de också en fotostudio som jag kommer fota i. Hur bra som helst!

Jag ska förresten diska och göra rent i köket sen... så att även jag drar ett strå till stacken.

Nu börjar days of our lives igen. Gotta go!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0