Heja Robert

I dag var jag Robert, Milla och Johannes på Ikea. Vi shoppade loss riktigt ordentligt och vi hade bestämt innan att vi skulle dela på frakten hem. En snäll kille kom och levererade våra varor till vår dörr några timmar efter Ikeabesöket. Det är service det! Robert har därför ägnat hela kvällen åt att montera upp en stor tv-möbel. Det var ingen idé att jag försökte hjälpa till. För många kockar förstör soppan... han ville helt enkelt inte att jag skulle kissa i hans musli. Men duktig - det var han verkligen! En stor applåd för Robert!!!



Medan Robert var duktig och kreativ
ville inte jag vara sämre så jag fipplade lite i Photoshop. Det var jättekul men det blev inte så bra som det var i mitt huvud innan jag började... Tanken var god i alla fall.

Före:


Efter:

Smörigt värre.

Nu är det dags att sova efter en hel dags äventyr. God natt!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0