En annorluna talkshow

Jag fortsätter min resa på Youtube inför tentan i morgon. Jag tycker att de dokumentärer jag tagit del av på youtube här har varit ett väldigt bra komplement till kurslitteraturen. Just nu tittar jag på inslag som handlar om Islam vs. Kristendom. Då kom det här klippet upp bland spellistan.

Det här verkar vara en del av en talkshow. Jag har ingen aning om vilken kanal den sänds på men jag måste säga att den här talkshowen är underhållande, samtidigt som den är informativ om man lyssnar på vad de säger. Programlederen har hip-hop stil och han sitter och fnissar när han ställer frågor till sina gäster. Han har bjudit in två muslimer och alla tre sitter och skrattar åt att kristna tror att Jesus var Guds son. De tycker även att det är helt befängt att det finns dem som fortfarande väntar på Messias.

En annorlunda talkshow helt enkelt.



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0