U s ch

Usch. Träningen gick inte alls bra i dag. Jag hade äntligen jobbat upp en hyfsad kondition men sen så blev jag sjuk och kunde inte träna på en vecka + att jag missade en match. Jag känner att konditionen är mitt största problem. Jag vill kunna spela tufft och snabbt försvarsspel som jag gjorde förr på den gamla goda tiden. Det enda jag kan göra nu med hög fart är att springa förbi folk på väg mot en snygg layup. Sen är jag helt slut och joggar hem. Usch va ordet.

I morgon ska jag på seminarium. Skulle sitta fint med ett spinningpass efter det, var allt för länge sedan nu. Tyvärr så brukar jag vara helt slut efter skolan eftersom det är en nedrans process att ta sig dit och hem. I vanliga fall går tågen hem en gång i kvarten. Nu går de bara en gång i halvtimmen + att de är inställda ibland.

Som jag sagt tidigare: Jag längtar till våren!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0