Skola igen i morgon

Praktiken är slut och i morgon börjar skolan igen. Det kommer bli kul att träffa alla klasskamrater igen och spännande med ny kunskapsinlärning. Historia står på schemat. Jag antar att det blir mycket plugg och jag känner att jag måste kliva upp ett steg på ambitions-stegen inför den här terminen. Det kommer inte bli mycket journalistik denna terminen tyvärr. Som tur är har jag bloggen som jag kan vara kreativ i.

På något sätt måste jag fixa InDesign till min dator. Får inte tappa redigeringen, jag hoppas på att få jobba som redigerare på någon tidning, någonstans i Sverige, i sommar. Det är så himla kul att redigera! Kreativitet is the shit!

Det var allt för nu...
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0