Plugg

Just nu gör jag ett ryck med hemtentan. Snart är jag klar med hälften, men det innebär även att jag har hälften kvar. Jag är så fruktansvärt tacksam för att jag har så pass lätt för att uttrycka mig i skrift. Det underlättar väldigt mycket. När hemtentan är klar tänker jag sätta mig med fördjupningsuppgiften vi ska ha gjort klart tills på torsdag (samma dag som tentan ska vara inne). Jag har stora förhoppningar på att bli klar med hemtentan i dag faktiskt. Det är dagens mål i alla fall.

Jag har börjat få ont i öronen igen.
Eftersom det inte fanns någon förklaring till varför jag fick ont i öronen senast, enligt den inkompetente läkaren jag gick till, tänker jag inte gå till vårdcentralen igen. Jag tror däremot fortfarande starkt på att mina visdomständer har med saken att göra. Jag känner hur de trycker på under tandköttet samtidigt som mina öron är riktigt ömma. Jag kan inte ens sova på sidan för att det gör ont att ligga på öronen och jag kan heller inte klia i öronen om jag skulle vilja det - det gör för ont. Helt sjukt.

Hemtentan var de ja... back to buisness!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0