Bra träning - hemma!

I dag har varit en pluggdag. Ännu en bok att läsa ut till ett seminarium, så sista sidan är bläddrad! Efter allt läsande fick jag för mig att jag skulle träna lite - hemma. Självklart gick jag in på Youtube och fick fram den här videon:



Jättebra övningar! Riktigt bra för mig också som har problem med de nedre ryggmusklerna. Det är även mycket balansövningar sammankopplade med rygg/mage/lår - övningarna vilket också är bra för mig som stukat foten sjuttioelva gånger (och har en stressrelaterad skada i vänster knä...). Jag fick även upp pulsen under de här övningarna så den här videon kan jag verkligen rekommendera om du vill träna hela kroppen. (När bruden använde vikter använde jag min fyllda vattenflaska/min basketboll, man kan ta mjölkpaket eller va sjutton som helst igentligen).

Hej!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0