Cayenne baby!

Jag läste någonstans att cayennepeppar ökar förbränningen. Nu brinner det i min mun. Både kasslern och makaronerna jag äter just nu är pepprade med cayenne. Om en timme ska jag på poweryoga och efter det tänkte jag simma. Då hoppas jag att fettförbränningen är på max! Jag har börjat träna mer regelbundet nu, både på gymmet och på basketplanen och jag börjar se resultat. Robert tycker också att jag har blivit fastare så då måste det ju vara så. Det är ju ofta inget som killar lägger märke till lila väl som vi brudar.

Plugga ja... det har jag gjort lite grann
i dag (tenta i morgon). Internet är jätteslött så dokumentärerna laddas jättelångsamt! Så under tiden har jag skrivit recensioner för Ciao.se. Väldigt bra sida det där!

Det var lite hum hum från min humlegård!

Hej!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0