Nedrans pekfinger

I går på träningen var vi bara två pers. Alla andra hade bestämt att de inte skulle komma för att vi skulle bli så få. Jag hade missat den informationen. Det blev en och en halv timmes skotträning istället. Av någon anledning är mitt skott inte lika klockrent som förr... Sista fingret som ska lämna bollen ska vara långfingret men ibland är det mitt pekfinger som glider av sist. Detta resulterar i att bollen dras för mycket åt höger och jag missar. Måste träna bort det där, det är ju inte klokt! Men som sagt, det händer bara ibland. Oj vilken nördtext det här blev. Jaja.

I dag har jag pluggat. Det vill säga kollat på dokumentärer om reformationen, Martin Luther och nu läser jag på Nationalencyklopedin om det 30-åriga kriget. Intressant men jag skulle ha kunnat ägna min tid åt annat vettigt. Som att till exempel tjäna pengar på något hippt jobb. Förhoppningsvis blir det så snart... Ska bara finslipa mitt CV och när jag är klar kommer jag få mitt drömjobb vid 21-års ålder. Hoppas jag.

Sluta aldrig drömma!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0