En dålig ursäkt

Jag måste tala ut. Det här är någonting som gnagt i mitt medvetande de senaste dagarna. Jag måste få ut det, för jag är så trött på detta: alla som gör en grej av att det är Halloween (det är för övrigt en miljonindustri som är fruktansvärt kommersiell, och ingenting annat. Allahelgonahelgen är en helt annan grej, snälla skilj dem åt!) Att klä ut sig på Halloween är bara en ursäkt för många att äntligen kunna ta på sig så lite tyg som möjligt.

Hur många gånger
har man inte sett en person under skräckhelgen som har klätt ut sig till:

* Sexig zombiestäderska med hål i pannan
* Sexig polisbrud med random rivmärken
* Sexig kattkvinna med utmanande morrhår
* Sexig hondjävul med eld i blicken
* Sexig mumie inlindad i dina vildaste fantasier
* Sexig häxa, trots den stora näsan, med push-upen från helvetet
Förlåt, verkligen, förlåt om någon tar illa upp, ni var säker döläckra under Halloween.
Men jag tycker det är skitlöjligt och uttjatat.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0