Snötäckt stad

Just nu är jag på besök i min hemstad - Skövde. I går när jag anlände till resecentrum gick jag ut från byggnaden och fick en käftsmäll med snö i ansiktet. I Södertälje har några flingor fallit från himlen men här har snön tydligen vräkt ner flera dagar i rad.

I går tränade jag även med mitt gamla lag. Vi spelade tre mot tre och jag som varit sjuk i två veckors tid hade ett ordentligt flås efterås. Ansträngningshostan har lagt sig nu, dagen efter. Men det var det värt. Jisses vad kul det var att spela i Helenahallen igen. Och i mellandagarna blir det mer träning här i Skövde. Då är vi förhoppningsvis fler på träningen så att vi kan spela 5-5. Plus att jag jobbat upp min kondition igen så jag slipper ansträngningshostan!

Skövde i dag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0