IGEN

Åh, vad kul det var att lägga upp massa meningslösa blogginlägg! Men det känns skönt att alla ni fyra som läser min  blogg lite då och då uppskattar det i alla fall. I eftermiddag ska jag tvätta och baka en laktosfri cheesecake - spännande!!!

Den här låten är jättebra att lyssna på när man står på en crosstrainer. Den får mig att ta i lite extra när jag är på den högsta intervallen. För övrigt har jag gått från nivå sju till tio på crosstrainern, det är bra. Jag har även gått från tre till fyra kilo på den där medicinbollen som jag kastar upp i luften likt en basketboll (all träning blir mycket roligare om man inkluderar en boll) = FRAMSTEG!



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0